Re: Czym wyczyscic HP690C?

Autor: jaca (jmisz_at_wp.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 14:25:55 MET

> można jeszcze drobnoziarnistym papierem ściernym - ale w poprzek
> rolek...

rolki gumowe należy przetrzeć papierem raczej gruboziarnistym (oczywiście w
poprzek rolek)

następnie resztki pyłu i śmiecia jaki pozostał, odkurzyć a rolki koniecznie
przemyć spirytusem

nie należy zapomnieć o korkowej podkładce, którą też należy przeczyścić
spirytusem, a jeśli jest wyślizgana to można również - drobnoziarnistym
papierem ściernym

pozdrawiam

jaca