Re: NEC vs SONY ???

Autor: Piotr (piotr.tomaszewski_at_huzar.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 14:05:30 MET

Po pierwsze: Diamondtron to doskonaly kineskop (wiem co mowie, sam mam
Trinitrona :-) .
Po drugie:Z tego co pamietam to akurat te 2 monitory nie sa swoimi
dokladnymi odpowiednikami 750 ma nieco wyzsze parametry, ktore moga miec
znaczenie jezeli bedziesz chcial pracowac w rozdzielczosci powyzej 1024x768
(uzyskasz wyzsze czestotliwosci odswiezania)
Glownym jednak argumentem bedzie u jakosc obrazu i ja mozesz sprawdzic tylko
empirycznie, bo jak uczy doswiadczenie czesto wieksza roznica jest pomiedzy
roznymi partiami monitorow tego samego produducenta niz modelami roznych
producentow.
Pozdrowienia
Piotr