Re: Klopotliwy wirus...

Autor: Negatyw (negatyw_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 13:22:20 MET

Użytkownik <top_at_pf.pl> napisał w wiadomości news:a3ohc4$5ck$1_at_news.tpi.pl...
> ja miałem ten sam kłopot
> to chyba jest tzw. robak albo trojan

Dzieki za podpowiedzi... :)))
Dokladnie. Informacje na jego temat znalazlem jeszcze przed podpowiedzia
Krzysztofa.
Zawsze od tego zaczynam. Sprawdzalem tez (podane w opisach na witrynie
Symanteca) wpisy w rejestrze - nic podejrzanego tam nie znalazlem.

Wolalbym to rozwiazac prosciej... :)))

Pozdro
Negatyw