Re: AGPx2 i x4

Autor: ytoki_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 05 Feb 2002 - 13:27:15 MET

> Proc rzeczywiscie za slaby na Gfa. Tak ze 450 byloby mile widziane. Ale nie
> przesadzaj z tym "w najnowsze gry i tak nie pograsz" ... zalezy jakie
> najnowsze :)

Za slaby tzn. co?:
1. Wydajnoć karty bedzie mniejsza/rowna wydajnosci procesora?
2. Po podlaczeniu karty zagotuje mi sie proc i bedzie zwis zakonczony
wybuchem :))
Jezeli jest to pkt. 1, to chyba oplaca mi sie kupic, bo kto wie czy nie zrobie
za jakis czas apdejta plyty i procka.

pzdrw
hrdwr lama - Ziemek