problemy z plyta MSI K7 pro 2A

Autor: news.lublin.pl (tomasz_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 13:00:32 MET

mam MSI K7 pro 2A takąplyte (obecnie jest ona uszkodzona) nie startuje nic
nawet bios karty graficznej, jednakze jak długo postoii niruszana to
wystartuje z komunikatem bios checksum error , ale po chwili sei zawiesza
obojetne czy to w biosie czy gdziekolwiek nie mowiac juz o uruchomieniu
systemu. wyeliminowalem kosc biosu bo ruszyła na innej plycie (wprawdzie
starszym modelu mojej ale to chyba nic nie zmienia), procesor tez zostal
sprawdzony na innej plycie i jest dobry, nie jest to takze ram ani zasilacz
bo tez sprawdzalem . ani tez karta graficzna bo tez inna byla byc moze slot
AGP bo na innym nie sprawdzalem lub cos innego , co to moze byc w takim
przypadku i czy mozna to jakos naprawic , jesli mozna podejzewan zalilanie
cemosa albo jakiegos innego uerzadzenia ale niczego nie jestem pewien .
plyta nie jest juz na gwarancji wiec nie przysylajcie rad typu idz do
serwisu oni to naprawią, jezeli ktos ma jakis sensowny pomyslto prosze o
pomoc. Szczeze mowiac to nie wierze ze cos takiego da sei naprawic ale nic
nie zaszkodzi posta wyslac a noz jest to cos co jest wykonalne albo
naprawialne.

z gory dzieki za wszystko

nie mam na plycie slotu ISA takze eliminuje to start przy karcie graficznej
tego typu