Dysk zwalnia podczas kopiowania

Autor: Maciek Wiśniewski (mwisn_at_euler.mat.univ.szczecin.pl-WYTNIJTO)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 11:32:41 MET

Witam

Predkosc kopiowania duzego (ponad 200mb) pliku maleje u mnie wraz
postepem i spowalnia strasznie kompa. Mam dyski Barracuda II i Quantum
Fireball ST, plyte glowna Gigabyte 7IXE (na AMD 750), Athlona 500, dzieje
sie tak i na Linuxie i na windach 95,..,98se podczas kopiowania pliku w
obrebie jednej partycji, miedzy partycjami, miedzy dyskami oraz z CD-ROMa
na dysk. Jak przeloze dyski do innego kompa to jest ok!
Nie mam pojecia jaka moze byc przyczyna, blad w chipsecie?

Pozdrawiam
        Maciek Wisniewski