Re: jaki monitor'17 do 1.000 zl ?

Autor: Marcin Kompanowski (komarc_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 11:15:05 MET

W poprzednim odcinku (Mon, 4 Feb 2002 20:43:10 +0100):
 Daves powiedzial(a):

>LG FLATRON 775FT --- is the best
>i wszystko jasne

a u mnie ten monitorek ma robiezne kolorki, pompuje jak cholera i czasem wydaje
wysokoczestotliwosciowe piski (wystarczy walnac lekko)

z drugim zdanim sie zgadzam , tzn 'wszystko jasne' :) w windowsach mam ustawiona
jasnosc na 41/100 a kontrast na 71/100 i jest ok. (ale to zalezy takze od karty
graf.)

jesli pozwola ci pogrymasic, to moze uda sie wybrac porzadny egzemplarz (choc np
te piski to zaczynaja sie po nagrzaniu...)

i jeszcze jedno : w sklepach widzialem te monitory z napisami 'made in UK' i
'made in korea' - ciekawe czy jakosc wykonania jest inna... ja trafilem na
koree.

pozdrawiam

--
Marcin Kompanowski
mailto:komarc_at_-nospam-.poczta.onet.pl