MSI K7N420 Pro

Autor: Łukasz Wojciechowski (trash_at_dtcom.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 11:15:12 MET

Witam
Mam male pytanko czy ktos moze ma doswiadczenia jezeli chodzi
o wspolprace tej plyty z WIN XP. Mam nastepujacy problem tzn, podczas
instalacji jeszcze w trybie tekstowym po stworzeniu listy plikow do
skopiowania Win XP zaczyna kopiowac pliki. I niektorych nie moze skopiowac!
Ale tylko nie ktorych. Po jakims czasie wyskakuje monit (wybieram zeby nie
kopiowal plikow z ktorymi ma problemy) ze jest gdzies problem z
przerwaniami.
Ktos moze spotkal sie z czyms takim?
Probowalem juz wylaczyc wszystkie opcje PnP plyty zeby nie kombinowala z
przerwaniami i to nie pomoglo.
Pozdrawiam
Lukasz Wojciechowski
DOTCOM Sp. z o.o.