Re: Geforce Titanium

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 09:31:22 MET

"Robert P." wrote:
> Bitmapy tracą kolory. W niektórych programach jak rozwinie się menu i
> wskazuje gryzoniem menu zmienia zabarwienie na jasno szary. Po przejechaniu
> mysza jeszcze raz wraca do właściwego koloru i tak różnie raz tak raz siak.
> Czy ktos spotkal sie z tym problemem , jak sie tego pozbyc

Jeszcze coś mi się przypomniało, u znajomego widziałem zbliżone objawy,
gdy do płyty na LXie (a więc AGP 1x wsadził GeForce MX 200 (a więc AGP
1x/2x/4x), tudzież zwieszały mu się wszystkie gry 3D. Programem nvMAX
ustawiłem mu w sterownikach AGP1x, zwieszki ustąpiły, kaszanka trochę,
ale nie do końca. Spróbuj pokombinować z ustawieniami przyspieszania
grafiki (Mój Komputer/Właściwości/Wydajność/Grafika)

--
Roman Sasiada
katoda_at_poczta.onet.pl   katoda_at_kki.net.pl