Re: Pytanie o płytę z chipsetem Intel 440BX

Autor: wojtek_at_3miasto.net
Data: Tue 05 Feb 2002 - 08:49:04 MET

Bartozzi <bartozzi_at_skrzynka.pl> wrote:
> Witam,

> Jestem nowy na grupie, to mój pierwszy post, mam lekką tremę... :)))

niepotrzebnie bo jest do rzeczy - co rzadko się tu zdarza.

> Szukam płyty z chipsetem Intel 440BX z kontrolerem ATA100 obsługującą
> procki Intel PIII coppermine (100, ew. 133 MHz), pamięci ECC i posiadającą
> minimum jeden slot ISA... oczywiście AGP, w miarę jak najszybsze,
> podejrzewam że x2 to maksimum, ale może.... Zakładam że byłaby to płyta pod
> Slot1, chociaż kto wie...

raczej tak choć z przejściówkami nie ma problemów.

> Czy ktoś z was słyszał o takiej płycie, a jeśli tak to czy móglby mnie
> naprowadzć na ślad jakichś bliższych informacji? A może ktoś z was ma do

ja mam Abit'a BE6 - ma 4 kanały IDE. pierwsze 2 UDMA/33, drugie UDMA/66
(naprawde między 66 a 100 nie ma realnej różnicy, żaden dysk nie przekroczy
66), slot1, AGPx2, jest bardzo szybka tylko jedna uwaga.

kupuj od razu z pamięcią i to dobrze wytestuj. ma ona 3 sloty DIMM ale tylko
do 2 zajętych działa stabilnie na 133Mhz.
nie wiem w czym rzecz ale to jest fakt. testowałem różne kombinacje. przy 2
zajętych jest idealnie stabilna