problemy z nagrywaniem CD AUDIO

Autor: JamJest (radeksone_at_o.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 07:46:44 MET

Witam
Calkiem niedawno nabylem nagrywarke LG. Chcialem ja wykorzystywac do
nagrywania plyt audio .....a tu skucha.
Przy danych nie zauwazylem bledow, natomiast plytki CD AUDIO nie udalo sie
nagrac poprawnie. Kiszka objawia sie kilkusekundowymi przerwami podczes
odtwarzania plyty.
Sprzet w ktorym siedzi nagrywarka to Abit BE6 z Celerkiem 900 (niekrecony)
i 256 Ramu (133).
Nagrywarke podpiolem na jednym IDE z CDROMem ( nagrywarka jako master ) ale
nie nagrywam "w locie" zawsze z HDD; wiec chyba nie to ?
Probowalem WinOnCd i programu ktory dostalem z nagrywarka ( chyba Easy CD
.... ) w WinOnCd widze ze bufor caly czas mam wypelniony na maxa, program
twierdzi ze plytka jest OK a w wiezy ........... kicha.

Prosze o pomoc
czy to rzecz konfiguracji ?
moze cos z nagrywarka ?
moze sa jakies programy do monitorowania procesu nagrywania ?

pozdrawiam
RadeX
radeksone_at_o2.pl
GG#91671