Re: notebooki California Acces

Autor: Henry\(k\) (henrico_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 07:22:58 MET

Użytkownik "plitkin" <plitkin_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Ostatnio sie interesowalem tym tematem. Odradzono mi zakup CA, jako ze
> bardzo czesto sie psuja (kilka osob mi o tym mowilo - jeden czlowiek mial
> ich w firmie kilka - i KAZDY z nich byl kilkakrotnie w serwisie). Nie
mowie
> o konkretnie Twoim modelu, ale o firmie.

To może byłem ja?
Chyba z 10 sztuk CA4500 i CA6200. Tej drugiej już nie ma (wymienili na
CA6500, ciekawe jak długo popracuje) a CA4500 się właśnie dobijają. Padają
matryce TTF a przede wszystkim baterie. Teraz (1,5 roku) starczają na
10...15 minut.Były też pady stacji dysków, CD-ROMów, zasilaczy.

Ja bym tego badziewia nie polecał nikomu.

Henry(k)