Re: Abit BH-6 + Tualatin 1,2 GHz?

Autor: Mariusz (mar_art_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 00:43:21 MET

Użytkownik "Duero" <duero_at_alpha.net.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Czy ktoś już posiada taką konfigurację przy użyciu przejściówki
> PowerLeap PL-iP3/T (to adapter ze Slot 1 do FCPGA-2)?
> Przymierzam się do takij konfiguracji, a chciałbym się upewnić, że to
> dobrze będzie działać.
> Pozdrawiam
> Krzysiek

Mam. Działa stabilnie, ale dopiero po wymianie zasilacza :-) dokładałem do
biednego ATX 235W oprócz Geforce256DDR:
+ dwa dyski 7200
+ dodatkowy kontroler
+ karta telewizyjna
+ karta dźwiękowa
+ modem wewnętrzny
+ karta sieciowa
+ DVD + CDRW
+ 2x256MB RAM
i niestabilny zrobił się dopiero po zmianie procka na przejściówkę + Celeron
1,2GHz. Musisz na tego typu problemy zwrócić uwagę. Po zmianie na 300W
Codegen wszystko chodzi bardzo dobrze, chociaż sam PC cholernie się grzeje -
nie bezpośrednio przez procesor, bo radiator ma max. ok. 4-5 stopni więcej
niż temp. pokojowa, po 2h w Max Payne lub kilku godzinach pętli dema w 3D
Mark 2001, przy max. obsługiwanej rozdzielczości, ale ze względu na pobór
mocy całości sprzętu i obciążenie zasilacza. Ogólnie jest szybko i
przyjemnie :-)
Podkręcać za bardzo nie próbowałem, choć przy 12X103 chodzi. Na 112 nie
próbowałem, bo urządzenia na IDE (szczególnie nagrywarka) zaczynają się
sypać. Mam BH6 v1.01, bez dzielnika 1/4 dla FSB/PCI. Wersja 1.1 i dalsze już
to miały ....

Zrobiłem testy w Sandrze 2002 i 3DMark 2000/2001 dla 12X103, może to Cię
zainteresuje:
1. CPU Arythm. Bench.:
 - Dryst. 3338
 - Whet. 1626
2. CPU Multi Media Bench.:
 - Integer: 6603
 - Float: 8195
3. Memory Bench.
 - Ram Int. 555
 - Ram Float 626
4. 3DMark 2001 - 2921
5. 3DMark 2000 - 5558
Karta graficzna Geforce 256DDR CLAnihilatorPro, sterowniki 27.20, nie
podkręcana. System W2K z SP2.
Jak chcesz coś jeszcze wiedzieć, pisz na priva.

Pozdrawiam
Mariusz

PS. Tak, jestem "maniakiem" BH6 :-) -jednej z lepszych w swej
funkcjonalności płyt głównych, w sumie za nieznacznie wyższą cenę miałbym
podobnego Duronka + tanią płytę KT133A, ale wolałem jednak zostac przy BH6.
Kolejne Abity już takie nie były ...