Re: Powiesiłem na ścianie...

Autor: Kzysio (kzysio_at_f2virt.onet.pl)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 23:23:57 MET

"plitkin" <plitkin_at_interia.pl> wrote:
> Chyba mnie nie zrozumiales! Zgadzam sie z toba, ze ta grupa jest BARDZO
> DOBRA pod wzgledem wiedzy, tresciwych odpowiedzi na temat i dobrych porad.

Ok:)

> Ale chodzilo mi o kwestie tych "zalacznikow" w OE - tutaj rzadko ktos
> tlumaczy nowicjuszowi o co biega - raczej sie ludzie nasmiewaja z
> uzytkownikow OE.

Brak odpowiedzi, można tłumaczyć tym, że to NTG.
Natomiast szyderstwo można tłumaczyć w inny sposób...

Ja, jak chciałem się dowiedzieć, jak odczytać posty z takimi "załączmikami",
to napisałem na news:alt.pl.comp.os.hacking i wiesz co? O dziwo ktoś mi
powiedział;)) (nawiasem mówiąc, był to użytkownik OE;).
Nie to co teraz (ale wtedy inne osoby tam pisały) - Jak chcesz, to możesz
luknąć na wątek "wirusiki w zalacznikach???" z 2002.02.04. 10:19.

Pozdrawiam serdecznie
Kzysio