POMOCY !

Autor: Grzesiek S. (grzegorz.szkop_at_plusnet.pl)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 22:21:01 MET

Witam,

Mam dwa problemy:
Pierwszy: Wyczytałem, że w przypadku FSB 100 i RAM 133 należy w BIOSie DRAM
Clock ustawić na HCLK+PCICLK, ale gdy to zrobię po starcie Windows 2000,
ukazuje się niebieski ekran.
Dla HostCLK jest OK. Co może być tego przyczyną ?
Drugi: Podczas testów 3DMark2001 komputer się wiesza, próbowałem z różnym
driverami (aktualnie mam 21.85) i cały czas jest to samo. W innych
przypadkach (podczas normalerej pracy )nie zaobserwowałem, by komputer się
wieszał, ale może jest to spowodowane faktem, iż nie korzystam w
"wymagających" gier.

Moja konfiguracja to: Athlon 1Ghz (FSB100) PC RAM 133Mhz
Abit KT7A
Prolink PixelView GForce2 MX400 32MB

--
= Grzesiek S. =