Re: Upgrad'e BIOS'u

Autor: joseph (joseph_at_bloknet.com.pl)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 22:10:54 MET

> rzeczywiscie to pomoglo, mam niestety nowy problem bo chyby bios nie chce
wspolpracowac z plyta
> bo ciagle jakies blue screeny wyskakuja i windy zainstalowac nie moge.
> Jest na to jakis sposob czy czeka mnie zmiana plyty

hm, a skąd sciągałeś bios i jaką wersję wpakowałeś ???
Przede wszystkim są dwie wersje tej płyty 6163 oraz 6163 Pro i do każdej
jest osobny bios - żebyś się przypadkiem nie pomylił....
u mnie raczej wszystko poszło OK, nie miałem większych problemów ze sprzętem
(nie licząc penwnych kwestii - ale to w tym momencie nie istotne)

Płyty raczej bym nie zmieniał - przynajmniej w tym przypadku - spróbuj
jeszcze raz wgrać na nowo, może inną wersję, a może problem jest w innym
miejscu..... Zmieniałeś jakiś hardware jeszcze przy okazji ?

> Daniel

joseph
ICQ: 86006274
GG: 539436