Re: Pentium czy Athlon oto jest pytanie.......

Autor: -- Maguard -- (tmot_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 21:40:17 MET

> A ja mam badziewną płytę na badziewnym VIA
Popieram na serwerze pod Celkiem 466 mam Shuttle AV18E, czyli badziewie na
VIA 694 za 300 zl, 256 SDRA'u (no name) i tandetna RIVA TNT M64 (jedyna
rzecz, ktora tu jest dobra to 40 gigowa Barracuda), komp chodzi non stop i
sie nie zawiesza (raz, czy dwa razy sie zdarzylo, ale nawet juz nie
pamietam kiedy to bylo. Nawet nie pamietam kiedy sie ostatnio wogole do
niego dotykalem. Wiec na Boga przestancie p***** bzdury o tym, ze pod
Athlona trzeba bardzo dobrej plyty, bo to jest taki dobry procesor...
P III 1266 to tez dobry procesor i chodzi u kumpla na identycznej
fajansiarskiej plycie, rowniez sie nie zawiesza, i nie potrzebuje super
coolera.
Przypomina mi sie przyslowie, ktore mowila mi babcia ("Zlej baletnicy
przeszkadza rabek od spudnicy" --> Te wasze Athlony to taka wlasnie
baletnica, jakby kto nie zrozumial metafory.