Re: Jaki procek?

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 21:38:23 MET

Wg mnie musisz pomyslec do czego ma sluzyc ten PC (i dlaczego teraz
wymieniasz).
Wg mnie nie ma co pakowac w najlepszy procek (na dzisiaj), bo nie liczylbym
na to, ze w przyszlosci bedziesz kupowal pod niego plyte - tak wnioskuje z
doswiadczenia: niby kazdy kupuje lepsza plyte, zeby moc ja pozniej
wykorzystac z lepszym procem, a i tak rozwoj idzie tak szybko, ze kiedy
nadchodzi czas na wymiane proca, to ten, ktory wtedy byl "lepszy" - teraz
jest do kitu - wiec i tak musisz wymieniac plyte i procek. Wg mnie
powinienes rozejrzec sie za srodkowym przedzialem cenowym - jakis lepszy
duron/athlonB.