Re: Abit be 6 jaki procek

Autor: Hiobe (rottweil_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 21:23:50 MET

> dziwo
> [ciach]
>
> Nie rozumie twojego zdziwienia że "o dziwo faktycznie jest szybciej".
> W końcu PIII ma przewagę m.in.:
> 1. zegar szybszy o 150 MHz
> 2. FSB nie 66MHz a 100 MHz
> 3. SSE (choć to najmniej ważne w grach)
>
> Pozdrófka
> Damian K.

Chodziło mi o to że nie spodziewałem się rewelacji po wymianie procka ,a że
PIII ma przewagę nad Celeronem 400 to rzecz oczywista i dobrze o tym wiem
Chodzi o to że duże aplikacje biurowe jak i dość obszerne obrazki w Corelu
znacznie !!! przyśpieszyły na działaniu (co najbardziej mnie cieszy :-) miłe
zaskoczenie,tak jakbym przesiadł się z trabanta do niech będzie dobrego
Audi ),gry to dla mnie raczej rzecz drugorzędna