cel700 wiesza sie przy 34 C

Autor: ZOMO (fuckonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 15:13:57 MET

czy wieszanie sie procka przy 34-35 stopniach
kwalifikuje go do wymiany ?? niepodkrecony !!
- kiedys hulal przy taktowaniu 83 , ale ostatnio wyciszylem
obudowe i temp.systemu wzrosla z 26 do 28 stopni
przetaktowany proc zaczal sie wysypywac
wiec obnizylem mu taktowanie do fabrycznego 66
a tu dalej kicha, bo jak go obciaze np. renderingiem to
po 10-15 minutach zwis - czujnik temp pokazuje
wtedy ok 34-35 stopni i ja juz nie wiem czy mam kompa
za okno wystawic (tam tez cieplo - 15 stopni prawi jak w domu)
czy mu chlodzenie wodne zalozyc...
wiatrak ma pozadny, Sunon, no ale co on poradzi przy roznicy
temperatur system-proc = 8 stopni (domowa - proc = 12 stopni)

czy takie wieszanie moze byc argumentem do wymiany proca (gwarancja!!)
a moze to objaw powolnej smierci celeronka ??? :-()

ZOMO

PS - wieszanie wystepuje zarowno w Win98 jak Win2000
innych systemow nie mam - nie probowalem
napiecie jest fabryczne, pasta pod radiatorem etc...

--
change onet to 0net in reply adress
change "o" to  ZERO - stop SPAM