Jaki procek wybrać?

Autor: Lukasz (szybol_at_poczta.fm)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 20:50:36 MET

Mój aktualny zestaw to Abit KT7-Raid (Chipset VIA KT133) i Duron 600_at_900 .
Ponieważ nie jestem w stanie wymienić całego zestawu (np. na płytę z
chipsetem KT266A), pozostaje mi tylko zmienić procka. Jaki zatem wybrać:

- Nowy Duron z jądrem Morgan,
- Athlon-B (FSB 200Mhz),
- Athlon-C (FSB 266Mhz) - tutaj mam świadomość, że na mojej płycie nie
osiągnę pełnej szybkości szyny.
- a może odważyć się na najnowszego AthlonaXP, który może pójdzie na mojej
płycie, a jego walory będę mógł wykorzystać lepiej w przyszłości, po zmianie
płyty głównej.

Za sugestie odnośnie wyboru i/lub wskazanie w Sieci jakiejś strony z
porównaniem w/ wymienionych procesorów z góry dziękuję.

Łukasz
szybol_at_poczta.fm