Re: TDK Cyclone x32

Autor: Silver Ghost (s_silver_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 20:21:43 MET

On Mon, 4 Feb 2002 19:55:58 +0100, "kulwis" <kulwicki_at_poczta.fm>
wrote:

>Prosze o opinie na temat w/w nagrywarki, jak sie ma jej wydanosc i trwalosc
>do Teac'a.

Hmm ja sam mam Teac-a 24/10/40 od 2 tygodni i jestem happy. Kumpel
wczesniej kupil ta nagryware (TDK) no i na 5 miesiacach i wypaleniu ok
50 plyt zaczely sie klopoty. Zaczela psuc plytki podczas nagrywania,
najpier pojedyncze egzemplaze pozniej hurtem. Oddal w piatek do
serwisu. Moze trafil na taki egzemplarz. Swoja droga kupil w
MediaMarkt ... a cholera wie jak sie tam oni ze sprzetem przy
transporcie obchodza.

Pozdrawiam

--
Silver Ghost
// Doswiadczenie zmienia sie proporcjonalnie