Re: O co chodzi z tym buforowaniem???

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 19:10:42 MET

Użytkownik .:: Oriano ::. <pruchniewicz_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a3hlv3$l9g$1_at_news.tpi.pl...
> Jakis czas temu kupilem nowa plyte glowna ze zintegrowanym dzwiekiem
> (CT-6VIA5T). Niestety, caly czas mam problemy z ta karta dzwiekowa. Rzecz
> dotyczy odtwarzania MP3- prawie w ogole nie slychac wokalu! Narzedzia
> diagnostyczne DirectX wykazaly, ze karta dzwiekowa nie obsluguje buforowania
> sprzetowego i odtwarza tylko z buforow programowych. Czy to moze byc
> przyczyna dziwnego brzemienia MP3? Co to w ogole znaczy?

Sprawdź czy nie masz w mixerze wave'a na max (może być przez to "chropienie").

Generalnie nie powinieneś oczekiwać cudów od AC97, kup
SB Live 5.1 oem - już jakiś czas temu dużo staniały.

PeJot