Re: Powiesiłem na ścianie...

Autor: Kzysio (kzysio_at_f2virt.onet.pl)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 17:55:42 MET

"plitkin" <plitkin_at_interia.pl> wrote:
> Pierwszy raz na tej grupie spotkalem
> sie z osoba, ktora ZA PIERWSZYM razem, bez dodatkowego nasmiewania sie,
> zwyczajnie wytlumaczyla o co biega!

To na jakich grupach Ty bywasz? Gdzie jest lepiej??;)))

Muszę przyznać, że zwracałem się już kilkakrotnie na tę grupę z pytaniami i
_zawsze_ dostawałem wyczerpujące odpowiedzi.
Szczerze mówiąc, to mało znam grup tak przyjaznych jak ta.

> I tak powinno BYC!

To my tworzymy grupy i od nas zależy jakie one będą:)

Pozdrawiam serdecznie
Kzysio