Re: Seagate vs. Western Digital 60GB/5400

Autor: BlackMan (black_man_at_tlen.pl)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 15:35:17 MET

Użytkownik "Pawel Boguszewski" <pmbogusz_at_1234poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:3C5E9059.94ED8213_at_1234poczta.onet.pl...
> Chce nabyc sredniej klasy dysk 60GB
> Ktory bedzie lepszy:
>
> Seagate 60.0 GB ATA100 (U6 )(ST360020A)
> Western Digital 60.0 GB (WD600AB)
> SAMSUNG 60.0 GB V40 (SV6003H) ATA/100
>
> Zalezy mi na tym by byl cichy i sie nie grzal. Przedkosc nie jest
> najwazniejsza, ale dobrze by wiedziec ktory jet szybszy. Co do
> niezawodnosci to chyba sa zblizone. (o dziwo samsungi sie ostatno mocno
> poprawily, te pierwsze byly straszny szmelc. Ale i tak Samsung jest na
> koncu kolejki)
>

> --
> Pozdrowionka
> [...]

tak może ci się zpie...lić:-)
miałem dwa dyski np. Seagate i oba padły! więc kupiłem wtedy drogi dysk IBMa
i odpukać - jestem zadowolony.
Znajomy miał Samsunga i chodzi mu już przez trzy lata ! a innym posiadaczom
padały jak muchy więc na to niema reguły.
Pozdrawiam