Odp: notebooki California Acces

Autor: GS (grzegorzs_at_go2.pl)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 14:06:28 MET

Użytkownik plitkin <plitkin_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a3kkjj$3sn$1_at_pingwin.acn.pl...
> Ostatnio sie interesowalem tym tematem. Odradzono mi zakup CA, jako ze
> bardzo czesto sie psuja (kilka osob mi o tym mowilo - jeden czlowiek mial
> ich w firmie kilka - i KAZDY z nich byl kilkakrotnie w serwisie). Nie
mowie
> o konkretnie Twoim modelu, ale o firmie.
>
> Poszukaj, moze jakas Toshiba bedzie w podobnej cenie? Ostatnio Qmpel kupil
> toshibe - te same parametry, a ceny dokladnej nie pamietam (ale cos w tym
> stylu).
> Sam mam IBM i jestem zadowolony.

Witam,

Kupilm CA 6500 prawie 2 lata temu i do tej pory byl tylko raz w naprawie, a
to z powodu poluzowania sie zlacza CD Romu (Nic waznego). Roznica w cenach
CA i Toshiby byla zbyt duza, abym mogl sobie pozwolic na Toshibe. Za cene CA
z konfiguracja PIII650, 128MB, 6GB HDD moglem kupic Toshibe z Celeronem 500,
64MB, 6GB HDD. Tak wiec mam dosc mocny komp, ktory dziala min. 8 godzin
dziennie i zadnych problemow. Tez przekonywano mnie ze Toshiba to jest OK i
sie z tym zgodze, ale nie stac mnie za placenie za tzw "marke" sprzetu.