Czy to oni oszaleli czy ja mam nieaktualne dane - dotyczy cen Enlighta w Poznaniu

Autor: Polish Blood (sgorski_at_hoga.pl)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 14:00:43 MET

Wlasnie mam zamiar w najblizszym czasie kupic w/w obudowe - model 7237
Poszedlem dzisiaj do jednego ze sklepow i zobaczylem cene 438 zlotych.
No ja myslalem, ze sa one troszke tansze (szczegolnie po zapoznaniu
sie z cennikami paru sklepow internetowych). mam wiec pytanie czy ktos
z Was moze mi podac gdzie w Poznaniu kupie w/w obudowe za rozsadne
pieniadze. ewentualnie jakis _solidny_ sklep internetowy. No chyba, ze
teraz sa takie ceny - wtedy trzeba bedzie sie rozejrzec za czyms ciut
tanszym :(
Pozdrawiam Polish Blood
==MTB Green Pages: http:\\www.mtb.phg.pl ==
==......zielone strony rowerowania.......==