Re: Powiesiłem na ¶cianie...

Autor: jokey (jokey_at_skrzynka.pl_no_spam)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 11:37:38 MET

On Sat, 02 Feb 2002 16:29:53 +0100, Marcin Wojtczuk <r00t_at_boo.pl>
wrote:

>Powiesiłem na ¶cianie płytę główn±, pare kart (muzyka itp), myszkę i
>tackę od CD z płytk± ;>> Szkoda, że nie mam możliwo¶ci zrobienia
>zdjęcia ... W każdym razie rodziców nastraszyłem a siostra
>powiedziała, że jestem ¶wirem ;))
u mnie na katedrze informatyki wieszaja czesci na scianie ... domyslam
sie, ze po prostu nie wiedza co z nimi zrobic......
jeden z "madrzejszych" ludzi stwierdzil niedawno, ze IBMy nie sa
kompatybilne z IBMami i dlatego zmiana pamieci (kosci ram) miedzy
komputerami wplywa na to czy program na danym komputerze pracuje
poprawnie czy nie (kosci sa sprawne - chodzi tylko o podmiane ramy z
jednego kompa do drugiego, np majac 64MB RAM odpalisz program a na
128MB juz nie - bo ... IBMy sa niekompatybilne ... itd :) padalem ze
smiechu....wogole wie ktos jak mozna wywalic takiego "naukowca" z
uczelni zeby ludziom smietnika w glowie nie robil ? Kto weryfikuje
znajomosc przedmiotu przez takich pajacow ? Jestem na 4-tym roku
studiow i musze sluchac takich bzdur !!!!