Re: Walniety kontroler w ECS K7S5A czy coś z Win98 nie jest tak..!?

Autor: tpsky_at_interia.pl
Data: Mon 04 Feb 2002 - 11:04:56 MET

> i zawsze na pliku data2.cab na 31% (ok
> 100MB) zacina sie i glupieje system tak jakby miał problem z odczytem płyty.
> Zwalnia, stuka.. i cuduje wkońcu zatrzymując sie.

Miałem podobny problem z kopiowaniem jakiegoś pliku cab z dyskietki ale
zrzuciłem to na karb niedoskonałości dyskietki i skończyła w koszu. Natomiast
mam również problem z zainstalowaniem 3Dmark 2001 z CHIPA i z PCWorlda nie da
się tego u mnie zrobić. Przy przeliczaniu tekstur wiesza się na 3 sek. przed
końcem. K7S5a Athlon 1GHz, GF2MX-400, zarówno z płyty jak i po skopiowaniu na
dysk instalacja wiesza się w tym samym miejscu. Absolutnie nie jest to
przegrzanie!!
3dmark 2000 instaluje się i działa OK.

ExperT