AC'97 - kasza nadal.

Autor: Piotr Gajewski (gajos_at_-REMOVE-pnd.com.pl)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 10:43:13 MET

Pare postow wzwyz opisalem swoj sprzet pokrotce.
Wypierdzielilem DX'a 8.1. Teraz mam 8.0. Nadal ten sam problem z
dzwiekiem. Probowalem juz z roznymi sterami - i z tymi starymi ktore
dostalem razem z plyta glowna, i 2.10 i 2.20. I dupa. Kiedys to
chodzilo. Wiem ze szit'98 jest beznadziejny ale bez przesady.
Ktos jeszcze cos w tym temacie moze wymyslec? Co zrobic zeby dzialalo
jak trzeba?
Pzdr.
gajos