Re: Jaka karta TV?

Autor: Sławek (slaff_at_kki.net.pl)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 10:20:14 MET

AverTV Go FM

kupowałem różne karty dla moich znajomych i bardzo fajną kartą jest AverTV
Go FM moim zdaniem lepszą od Leadteków Pinacli i PixelView a miałem z tymi
kartami dużo do czynienia.
Ciekawe oprogramowanie i tuner FM wejścia video (SVHS i Composite) - dobry
Capturing (nawet sprzętowy MPEG2- twoje nagrania nie będą zajmowały dużo
miejsca - przy rozsądnej jakości nagrywam na płytkę CDR 700tkę 38 minut
nagrania z kamery wideo lub tuneru - bez bawienia się w specjalne
kodeki!!! - liniowo) w porównaniu z konkurencjią - szczególnie bogate i
dobre oprogramowanie.

Lecz w tej klasie cenowej jest ciekawa pozycja firmy PixelView (jeśli nie
masz kamerki internetowej) jest to tunerek posiadający troszkę gorsze
parametry - obraz TV od Avera (niedużo ale zawsze coś) PixelView PlayTV/VCR
PV-BT878P z radiem + kamera.

Jeśli zależy ci na dobrym tunerze to Aver - jeśli pokusisz się o kamerke to
Pixel

Poczytaj sam na stronach producenta

Slaff