Re: Czym sie rozni chipset 440LX od 440 BX?

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 12:45:57 MET

>Nawet z mniejszym mnożnikiem? :)

Poszedł przy FSB 66 MHz na 300 MHz.
Fakt, na FSB 100 MHz nie chciał iść.

Miałem jeszcze oryginalny PII 300, ale ten model miał już zablokowany
mnożnik.

Co nie zmienia faktu, że to jednak bardzo wydajny w porównaniu z konkurencją
chipset.
Przy identycznych kartach graficznych i twardzielach na drugim kompie po
spaleniu płyty wstawiłem płytę na chipsecie ALI.
Na obydwu PII 300 MHz.
Na LX DIVXy śmigały aż miło, na ALI - parodia płynnego odtwarzania ;-)

--
Janusz - Vahanara