Jaka alternatywa dla plyty MERCURY KOB KT133a FSX

Autor: Tomasz Mrzygłód (tomcio77_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 23:19:10 MET

Witam wszystkich
Na jaka inna nie droga plyte polecilibyscie wymiane plyty Mercury KOB KT133a
FSX???
Znajomy kupil komputer i podczas skladania zestawu polegal na wiedzy
sprzedawcy i kupil wlasnie cos takiego.
Generalnie komputer cachuje sie dosc niska wydajnoscia jak na Athlona 1,2 i
GeForcea 2MX 400 (karta no name)
Na dniach planuje sprawdzic wydajnosc przy innych pamieciach i innej karcie
graficznej ale wydaje mi sie wlasnie ze problemem jest tu wlasnie ww. plyta.
Na jaka inna plyte polecilibyscie ja wymienic??? (plyta pod pamieci PC133)

Z gory dziekuje
Pozdrawiam
TOMEK