Re: Cancel-bot: podsumowanie

Autor: KRiZBi (krizbi_at_ANTYSPAMCUTITpf.fm)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 21:27:01 MET

Dnia Wed, 27 Feb 2002 20:34:06 +0000 (UTC) Krzysiek w wiadomości
<Xns91C2DB64FAA53silvermango2pl_at_193.110.120.9> napisał/a:

>To nie sa reguly "który Radek uważa za słuszne" kidys byla dyskusja nad
>regulami cancel-bota i wtedy zostaly podane propozycje, ktore Radek teraz
>zebral i przedstawil.
Spoko, nie robię z Radka despoty, chodziło mi tylko o to aby każdy
mógł poprzez głosowanie zadecytować jakie funkcje mają być
zaimplementowane, bo sam widzisz, że propozycje były różne a niektórym
się one nie podobają. Jak demokracja to demokracja - zamiast "czy
chcesz cancelbota który robi to i to" powinno być "czy chcesz
cancelbota a jesli tak to czy chcesz aby robil to, czy chesz aby robił
tamto, czy chcesz aby robił siamto itd". Wtedy funkcje które przejda
większościa głosów będą uaktywnione i nikt nie będzie miał pretensji
(I hope so :)

pozdro

--
KRiZBi