Re: lakoma hp1100..

Autor: Grisza (griszas_at_box43.pl)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 21:18:03 MET

Użytkownik "Pawel Boguszewski" <pmbogusz_at_1234poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:3C7A4685.A5E127DE_at_1234poczta.onet.pl...
> Spoko. HP daje za daramo jaks wkladke, ktora to naprawia. Do mnie to juz
> idzie 2 miesiac, ale moze dojdzie w koncu. Szukaj na stronach HP
> international - w HP Polska oczywiscie nikt nic nie wie.....
> http://www.hp.com/support/ljsepkit

I tu sie mylisz, bo mozna z polskiej strony HP dojsc do formularza z prosba
o "separation pad". Ja niedawno wyslaem prosbe o to cos i dostalem w e-mailu
ze powinno u mnie byc za dwa tygodnie - i faktycznie bylo :)

Pozdro
Grisza