Re: czym rozni sie pamiec sim od dimm?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 09:51:20 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości
> Hi,

> Moduł SIMM jest bardzo krótki lub średnio długi (odpowiednio 36 styków
> lub 72 styki), a DIMM jest bardzo długi i dość duży (ma 168 styków).
>
> SIMM wkłada się pod kątem w plastikowe lub metalowe zatrzaski nieruchome,
> DIMM wkłada się pionowo i na końcu gniazd zamyka takimi łapkami plastiko-
> wymi.

> Wysokość nie gra roli, ważna jest długość i liczba styków.

> Pamięci są często niekompatybilne z innymi pamięciami lub płytami.
> Zresztą SIMM i DIMM to tylko obudowy modułów (płytki), na których
> [...]
pewnie płyty masz różne jedna łyka moduły 64MB a druga nie !!! tak bywa
(zreszta nie raz o tym było na grupie) pozatym jęsli masz SIMM'y to raczej
na pewno muszisz je wkłądać parami ! a nic o tym nie piszesz ?????????
czyli moze jednak to DIMM (tak na oko kolo 15cm długości - dokladnie 13,4
cm - TO DIMM a SIMM'y maja niecale 11cm (te 72 pinowe)
n owiec nadal podejrzewam ze jedna w tych płyt które masz nie łyka pamięci
64MB takieg otypu jak masz (pewnie jednostronna)