Re: Cancel-bot: podsumowanie

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 19:39:05 MET

PePe zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> hmmmm...... imho z tym blednym delimiterem, to kiepski pomysl.

Ja nie mowie zeby cancelowac, ale zwracac uwage

> wiekszosc uzywa OE

no i?

> (ja tez, z wyboru)

wspolczuje wyboru ;))

> a tam _nie_da_sie_ ustawic

ponoc mozna tylko trzeba gdzies grzebac. Jako ze nie dotykalem i nie
dotykam OE nie umiem potwierdzic ale ktos mowil ze jest to mozliwe. A
juz na 100 procent potrafi to naprawic sygnaturowiec

> itp... a imho delimiter nie jest taka kwestia..

Jest bardzo wazny. Kazdy *normalny* czytnik news po delimiterze
rozpoznaje sygnaturke i jej nie cytuje