Re: Wydajny serwer Linuxowy

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 19:21:45 MET

begin Michał Kaczorowski napłodził(a):

> Witam,
>
> Wlasnie jestem przed decyzja rozbudowy obecnego Serwera
> Linux'eowego. Na serwerze pracuje wlasciwie tylko Apache i MySQL.
> Jest jednak dosc mocno obciazony (baza to 60 MB danych i bardzo
> zlozone wyszukiwanie).

mam podobnie u kolegi na servrze

> Ilosc zapytan http do serwera w szczycie dochodzi do 15 / sekunde
> (lacznie z grafika)

u mnie na razie jeszcze 8/sek :)

> Generowanych ruch sieciowy to okolo 1MB srednio w szczycie (MRTG).

to samo

> O dziwo wyglada na to ze wystarcza serwerowi 512 MB pamieci - nie
> uwyza swap'a (standardowo ma zapas 60 MB)

LOL moj ukochany serek sie dusil na 128 , 256 to dla niego aqrat i jest
miodzio

> Rozwazam wymiane Plyty głonej, Procesora i Pamieci
> Juz slysze glosy ze najwazniejsza jest pamiec i dysk - zgadzam sie
> .... ale moje
> obserwacje mowia, ze te elementy sie "wyrabiaja".
>
> Moj typ to:
> - Pentium 4 1.8 GHz

LOOOOOOOOOL ale walnales :P

> - ASUS S478 P4T-E i850/ATX
> - Pamiec 2 x RIMM 256 MB

nieeeeee

> Cena netto - 2600 zl

uhahhaa

> Czy jest do optymalne rozwiazanie ? Sporo naczytalem sie zlego o
> P4, ale nie chce wchodzic w inny procesor niz Intel. Pamieci RIMM
> - drogie - ale chyba najszybsze obecnie.

bezsens maxymalny popelniasz , ale za fanatyzm sie placi i dupa potem
boli wiec rob sobie kszywde

> (Obecnie w serwerze jest PIII 500 + ASUS P2B/100 + 512MB + IBM
> SCSI 7200 obr. + 3COM 100 MB)

ja bym zmienil proca na 1GHz celerona i HDD na SCSI 10000 a reszte
zostawil

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod