Re: IEEE 1394 lub FireWire na SB Audigy

Autor: Grzegorz Z. (killserv_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 17:20:57 MET

"Roy" <roy_gdansk_at_poczta.onet.pl> napisal:

> Czy komus udalo sie wykorzystac to lacze do zgrywania Video z kamery
> cyfrowej - jezeli tak prosze o troche szczegolow nt. konfiguracji
> sprzetowej i oprogramowania.

witam
ja mam audigy i kamera sony trv30 i nie mam najmiejszych problemow ze zgrywaniem filmow na twardy
po firewire!!!!
komp to pIII800(FSB133); AUS CUSL2; 256MB RAM; 1x10GB CAVIAR(UDMA66); 1x9GB MAXTOR(UDMA100);
1x40GB MAXTOR(UDMA100);ATI RAGE FURY PRO 128 (16MB) i nagrywara na SCSI i DVD na IDE
do rrzucania uzywam Adobe Premiere 6
nie bardzo tez rozumiem jaki mozesz miec problem z tym! to jest dziecinnie proste
podlaczasz kabelek odpalasz program i leci wsio bez ingerencji
ale jak bys potrzebowal cos wiecej to daj znac to pomoge jak bede umial

--
Pozdrowka    %%%
|<illservice %%%
            <) (\