Re: Drukarki HP - wymagania minimalne

Autor: raVen (XraVenX_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 14:01:22 MET

Użytkownik "Michal.Chojnacki" <michal.chojnacki_at_socrates.org.pl> napisał w
wiadomości news:3C6D0107.8273FFED_at_socrates.org.pl...
> Czesc,
>
> Czy probowal ktos instalowac pod windows 95 jakas 'wspolczesna hp' na
> pentium 75 z 8MB RAM?
>
> Na stronie hp wszystko wymaga min 32 MB RAMu, ale czy rzeczywiscie tak
> jest?

To zależy od sterowników. One mogą wymagać więcej pamięci. Zawsze można
zastosować sterowniki dołączane do Windowsów, ale nie będziesz mógł
wykorzystać wszystkich możliwości drukarki.
Ja instalowałem na podobnej konfiguracji jakiegoś nowego Epsona i jak
wgrałem sterowniki to wszystko chodziło dobrze, ale niemiłosiernie wolno
(chodzi mi o otwieranie okienek, czas zanim drukarka zacznie drukować po
wydaniu polecenia , a nie o szybkość drukowania).

Obecnie drukarki mają w większości port USB, a taki komputer jak twój raczej
nie będzie go miał.
Nowe drukarki HP z portami równoległymi są niemiłosiiernie drogie.