k7s5a i duzo problemow

Autor: remi (cipka9_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 13:33:52 MET

Witam wszystkich Mam kilka pytan odnosnie plyty ecs k7s5a wersja z lanem

konfiguracja sprzetu
ecs k7s5a z katra sieciowa wersja plyty rev. 3.1 bios 020112
Duron 1000 , 64 mb ram 100 sdram , 64 mb ram 133 sdram
hdd 8,6 gb segate , Elsa victory 2mb ram pci , Voodoo 2 8 mb, CD Asus x50
zasilacz 300 W, win98se dx 8.0a w biosie Acpi wlaczone , lan wylaczony , USB
wylaczone , Plung and play aware o/s wlaczony

mam nastepujacy problem

1. po instalacji win98se bez voodoo2 przy uruchamianiu programu
WCPUID V3 niebieski komunikat przy uruchamianiu innych programow do
testowania np Sisoft Sandra wszystko dziala

2. Po instalacji Voodoo2 komputer ladnie uruchamia sie i za chwile sam sie
restartuje albo zawiesza probowalem roznych sterownikow do V2 i starych i
nowych raz mi sie udalo jakos uruchomic ta karte ale radosc nie trwala dlugo
po restarcie juz nie dzialala

prosze bardzo o pomoc dziekuje z gory i pozdrawiam REMI