Re: jak przetaktować ?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 11:56:39 MET

Użytkownik "shrek" <michalkalebka_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> czy jest jakaś grupa dyskusyjna dotycząca overclockingu
> mam płytę SL-586 pentium 133
> bios ma małe możliwości, więć może zworkami

no raczej tylko zworkami !

> czy ktoś ma jakieś porady
> acha jeszcze jedno ram mam simmy czy one wytrzymają jaki kolwiek
> overclocking

rady są takie :
albo (jak jest możliwość) FSB z 66 na 75
albo mnożnik z x2 na x2.5 (moze wyzej, moze tez będzie trzeba zjechac
magistralą na 60MHz bo inaczej nie pójdzie)

dla chlodzenia byle badziewny cooler z obecnie robionych do Celeronó i
Duronów + pasta w zupełności wystarczy !