Re: brak kompatybilności k. graficznej i monitora

Autor: alk (alkjar_at_hoga.pl)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 11:32:13 MET

Użytkownik "Piotrek" <ulatowski_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> I pewnie mas Windoze XP?
> Prawdopodobnie musisz wejsc w ustawienia ekranu, zaawansowane, zakładka
> wybor ekranu (zakładka ze znaczkiem NVIDII) i dalej masz zakładkę
> częstotliwości ekranu. Wybierz coś innego niż "automatycznie"
>
> Przeżyłem ten sam kłopot z monitorem iiyama i kartą Radeon.
>
> Pozdrawiam
> Piotrek

Witam i dziękuję za informację.
Niestety nie o to chodzi. Mam Windows 98 SE. Co do ustawień ekranu, to już
pisałem (może dość mętnie), że karta graf. ma ustawioną szybkość odświeżania
na 100 Hz. W rejestrze jest też tyle zapisane. Problem w tym, że monitor
wykrywa tylko 75 Hz. Zarówno monitor jak i karta są sprawne, bo działają bez
zarzutu w innych konfiguracjach.
Pozdrawiam serdecznie.
Alk.