MegaTestPlatinium700Mb

Autor: 2B (balicki_at_opakomet.com.pl)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 11:42:12 MET

                    Witam!!!
    Całkowicie nieswiadomie przeprowadziłem megatest płytki Platinium
700Mb - po prostu konfigurując u klienta w firmie komputer jakis rok temu
zostawiłem w napędzie płytke ( była to bootowalna płytka z danymi) a że
komputer chodzi jako "fakturownik" płyta przez rok była kręcona codziennie w
napędzie.
    I okazuje się ze ma sie bardzo dobrze, pożółkła mocno, wygląda jakby
miała z 10 lat, ale dane są w 100% odczytywalne, żadnych problemów z
odczytem nie ma, czasy dostępu porównywalne z taką samą płytką wypaloną
dzisiaj. Kiedys słyszałem ze Platinium żółkną i nie nadają sie do użytku z
czasem, ale niniejszym chciałem zadać kłam tym opiniom.

Pozdroowka
2B