Re: Compaq notebook -pomocy !

Autor: Fudd (fudd_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 11:27:21 MET

> Witam,
> Mam problem z (nienajnowszym) notebookiem Compaq.
> Nie czyta CD-RW.
> CD-R bez problemu ale CD-RW nie.
> Czy jest to wada czytnika czy oprogramowania do kompa?
> z góry dzięki za porady.

Zalezy jak bardzo jest stary, jezeli dosc stary to moze ci nie obslugiwac
tego standardu i to jak widze chyba tak jest. Oprogramowanie nia ma nic do
rzeczy, a raczej watpie zeby wada czytnika, bo tak toby zadnych CD nie
czytal.Po eleminacji pewnych mozliwosci zostaje wiec, ze czytnik nie
obsluguje tego standardu, no chyba ze jeszcze jest taka mozliwosc, ze kiedys
czytalo CD-RW a teraz nie, to moze byc wtedy kwestia zakurzenia glowicy.

Fudd