Re: Sound & TV

Autor: Arkhan (arkhan_at_2com.pl)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 10:13:55 MET

Użytkownik "Piotrek Szymański" <szyman_at_free.polbox.pl> napisał w wiadomości
> Hi!
>
> Jaką kartę dźwiękową polecacie kupić - zależy mi na wyjściu na co
> najmniej 4 głośniki, obsłudze jakiegoś standardu dźwięku 3D itp.
> SB Audigy - co o niej sądzicie?

W zupełności wystarczy Ci SB Live 5.1 za ~140PLN. Jak nie masz co robić z
kasą, to kup Audigy, ale śmiem twierdzić, że i tak jej nie wykorzystasz.

> Zastanawiam się także nad tunerem TV - jaki polecacie? Dobrze by było,
> jakby miał pilota do zdalnego sterowania (pod warunkiem, że coś takiego
> nie jest dużo droższe od wersji bez pilota - Audigy Platinium ma pilota
ale
> kosztuje 2x tyle co Audigy Gamer bez pilota).
> Co sądzicie o AVerMedia TV98 with Remote ?
> Czy czymś takim dałoby się w jakiś sposób zgrać obraz video na dysk
> (jakimś programem może) ?

Mogę Ci polecić Avery lub - jak chcesz stereo nicam - PixelView RC/FM NICAM
(ma pilota). Poza tym do obsługi BorgTV Pro + stery z www.iulab.com.

Pozdrawiam,
Arkhan.