Probem z Corelem 9

Autor: Castrol (jacek_01_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 10:28:04 MET

Ostatnio kupilem dysk i wszystko instalowalem od poczatku.

Problem w tym ze obecnie nie chce mi dzialac Corel (choc przez 1 dzien
dzialal)
(system to Windows 98 SE)

Gdy wlaczam Corela to wszystko sie laduje az do momentu "Inicjalizowanie
modułów głównych". Wtedy sie cos wykrzacza i wyskakuje bład:

COREL DRAW! Warunek #5000-DRAW-4461
Wystapiło nieoczekiwane zdarzenie.
Wciskam OK

Nastepny bład

COREL DRAW! Warunek #1001-LISTMAN-3008
WYstapilo nieoczekiwane zdarzenie
Wciskam OK

Nastepny blad

COREL DRAW! Warunek #1001-LISTMAN-3074
Wystapilo nieoczekiwane zdarzenie
Wciskam OK

Nastepny blad

COREL DRAW! Warunek #1001-LISTMAN-2884
Wystapilo nieoczekiwane zdarzenie
Wciskam OK

I ladowanie programu sie konczy.
Probowalem juz przeinstalowywac COrela na roznych dyskach ale to nic nie
dalo.
Nadal jest to samo

Co mam zrobic z tym fantem??? Pomoc techniczna jest po Angielsku a ja nie
jestm az tak dobry zeby sie w tym polapac dlatego tez zwracam sie do was, bo
moze ktos spotkal sie z podobnym porblemem.

Pozdrawiam i z gory dziekuje
Jacek