Re: LGx32 czy TEACx24 ???

Autor: Blink (blink_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 15:20:53 MET

Użytkownik "Alcon" <arturras_at_polsl.gliwice.pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanie do szanownych grupowiczow!
>
> Co lepiej jest kupic :
> nagrywarke
> CD-RW TEAC CD-W524EB 24/10/40
> czy
> CD-RW LG GCE8320B 32/10/40

Jak wiekszosc tutaj polece Ci Teac'a mam w tej chwili
ten model i sobie go chwale zreszta tak samo jak jego
poprzednika Teac 58S, ktory u mnie przepalil pare tys.
plyt i nadal sluzy kumplowi. Teac - 2 lata gwarancji, dobre
sprawdzone napedy, co do LG znajdziesz tez zadowolonych
uzytkownikow ale bedzie to mniejsze grono niz w przypadku
Teac'a. Mam dwoch kumpli ktorzy maja "fajne" doswiadczenia
z LG jeden moze nagrywac tylko z predkoscia x4 bo inaczej
plytka do ziemi, dodatkowo musi po kazdym nagraniu resetowac kompa.
Moj teac podlaczony do jego zestawu smigal az milo :-). A drugiemu
jezeli ktos w chwili gdy nagrywa plytke zapali swiatlo w lazience to tez
nastepuje pad :-)

Pozdr.
Blink