HP845C (USB) - problem

Autor: Arkhan (arkhan_at_2com.pl)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 07:42:49 MET

Cześć!

Mam taki kłopot:
Gdy drukuję tekst+grafikę wektorową (spod Worda 97) - wszystko OK. Jeśli
jednak chcę zapuścić dokument z większą bitmapą (bez tekstu) - wywala
komunikat w stylu: "Za mało pamięci lub miejsca na dysku aby wyświetlić
żądane czcionki", co jest oczywiście bzdurą (patrz niżej), ale wstrzymuje
drukowanie.
Ten sam dokument z bitmapą próbowałem wydrukować spod IE 5 - w ogóle zero
reakcji.
Reinstalacja sterów drukarki nic nie dała, podejrzewam więc marną obsługę
portu USB na płytach z chipsetem Via KT266A (tu: Epox 8KHA+). Co Wy na to?
Czy upgrade Via4in1 do np. 4.37 coś tu pomoże?
A może to zupełnie co innego? Miał ktoś taki problem?
Pozostałe dane sprzętowo-programowe:
Proc: Athlon XP1600+
RAM: 256 MB DDR
HDD: 60GB Barracuda IV