Re: komp nie widzi karty dziekowej. Help!

Autor: Arek Wołowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 02:36:31 MET

Witam.
Tek <waldekgr_at_poland.com> napisał(a):
> Mam dosc starego kompa Compaq Deskpro 2000 z prockiem Pentium 120MHz, ktory
> nie ma na płycie nawet portow PCI, ma natomiast taka przejsciowke wlozona do
> ISA i tam sa dwa porty ISA i 2 PCI. Do jednego z PCI podlaczylem karte
> dzwiekowa ale Windows 98 SE sam jej nie wykrywa a po zainstalowaniu
> sterownikow i tak karta nie dziala.
> Szukalem jakis ustawien w biosie ale nic tam takiego co moglbym ustawic nie
> widze.

No prosze jak ta technika poszła do przodu ;))).
To co tam masz i co myślisz że jest PCI to nie jest PCI.
Najprawdopodobniej jest to skrócona ISA, która składa się z 2 części.
Kiedyś sam miałem takiego kompa, miał obudowe slim, karty się wkładało
w specjalną przejściówke, gdyż montowało się je poziomo (równolegle do
płyty głównej). I właśnie na tej przejściówce były również skrócone
sloty ISA. Poszukaj karty dźwiękowej na ISA, PCI napewno Ci nie ruszy.

Pozdrawiam,
Wołek.

--
Wolek | wolek[at]pf.pl | UIN 25295866 | www.wolek.prv.pl
"I marsze wojskowe, i marsze weselne prowadzą do walki."